GYIK - GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mennyi időt vesz igénybe egy alkalom?

Minden alkalom nagyjából 60 percet vesz igénybe.

Hol vannak az alkalmak?

A Senzorium eseményeinek a Mustra Delikát ad otthont: 1094 Budapest, Balázs Béla utca 14.

Mi van, ha elkések a megadott időpontról?

Mivel ez egy csoportos rendezvény, a késésekkel nem tudunk számolni, a pontosan érkezők miatt a kiírt időpontokban elkezdjük az eseményeket. Becsatlakozni a megadott kezdési idő utáni 15 percben lehet, utána már a többiek zavartalan élményének biztosítása végett becsatlakozásra nincs lehetőség.

Mit kell magammal vinnem az alkalomra?

Csak a visszaigazolási bizonylatot, telefonon vagy kinyomtatva, minden másról mi gondoskodunk.

Miért kell megadnom az e-mail címem?

Azért, hogy el tudjuk küldeni nektek a saját, személyre szóló eredményeteket. Amennyiben nem szeretnél megadni e-mail elérhetőséget, erre is lehetőség van, akkor általunk generált e-mail címmel be tudsz jelentkezni az eseményen, de sajnos ebben az esetben nem tudod magaddal vinni a kapott eredményedet.

Lehet-e tudni előre, hogy milyen termékeket kóstolunk?

A választott kategórián belül az alkalom előtt nem mondjuk meg nektek, hogy pontosan melyik főzde söreit/italait adjuk bírálatra, azonban az érzékszervi minősítés befejeztével megmutatjuk a neveket, és a személyre szabott kiértékelésben is benne lesznek.

Hogyan tudok fizetni?

A fizetés csak online felületen valósítható meg. Átutalással (melyről a foglaláskor kaptok információt) vagy a weblapon a paypal rendszeren keresztül. Helyszínen fizetésre nincs lehetőség.

Ajándékba veszem az élményt, és nem tudom az ajándékozott e-mail címét. Ez probléma?

Nem probléma. Ilyenkor írd be az e-mail-mezőbe, hogy „később adom meg”. Azonban fontos, hogy ne felejtsd el még az esemény előtt elküldeni a hiányzó e-mail címet, különben a személyes kiértékelést nem tudjuk elküldeni nektek.

Kinek való?

Mindenkinek, aki szeret kipróbálni új dolgokat, jobban megismerni magát vagy nyitott az italok világára. A különféle választható élmények között mindenki megtalálhatja a számára megfelelő eseményt. Amennyiben pedig nem találtok kedvetekre valót, de van ötletetek más termékkategóriára, írjatok nekünk és kitalálunk valamit!

Hány fős csapatok játszhatnak? Mi az optimális csapatméret?

Az eseményeken 4-10 fő vehet részt. Ha kevesebben vagytok nem baj, legfeljebb mások is veletek egyszerre vesznek részt az alkalmon. Ha többen vagytok, vegyétek fel velünk a kapcsolatot, hogy egyeztethessünk.

Többen vagyunk, mint a maximális létszám. Kivételes esetben meg lehet oldani, hogy többen legyünk az eseményen?

Írjatok nekünk, meglátjuk, mit tehetünk!

Megoldható, hogy nyitvatartási időn kívül jöhessünk játszani?

Van lehetőség a megadottól eltérő időpontban részt venni egy eseményen, ha legalább 8-an vagytok, de ehhez előre egyeztetés szükséges.

Van lehetőség a helyszínen szülinapot ünnepelni vagy legény/lánybúcsút tartani?

Természetesen! A részletes csomagajánlatainkat lásd itt.

Hogyan tudok foglalni?

Foglalni az online felületen keresztül tudtok, itt.

Részt lehet venni előzetes foglalás nélkül?

Sajnos nem, kizárólag előzetes foglalással tudtok jönni az eseményre. Azonban személycserére van lehetőség. Ha valaki, aki előzetes lefoglalta és befizette az eseményt nem tud eljönni, helyette másvalaki jöhet, akár előzetes jelzés nélkül is.

Hogyan módosíthatom a lefoglalt időpontot?

Amennyiben módosítani szeretnétek a foglalást, ezt legkésőbb a megjelölt esemény előtt 48 órával tehetitek meg, telefonon vagy email-en keresztül.

Hogyan törölhetem a lefoglalt időpontot?

Amennyiben törölni szeretnétek a foglalást, ezt legkésőbb a megjelölt esemény előtt 48 órával tehetitek meg, telefonon vagy email-en keresztül.

Félbe maradt a foglalási folyamat/ technikai hiba volt a foglalási folyamatban / nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail. Mit csináljak?

Amennyiben bármilyen probléma merül fel a foglalási folyamat során, mindenképp keress minket telefonon vagy e-mailben.

Nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail. Megtörtént a foglalás?

A foglalás véglegesítése a visszaigazoló e-maillel történik. Amennyiben nem kaptok ilyen e-mailt 24 órán belül, mindenképpen keressetek minket telefonon vagy e-mailben.

Hol és hogyan tudok ajándékutalványt vásárolni?

Az ajándékutalványról és a csomagajánlatainkról a részletes leírást lásd itt. /link/